Prezentare
     Distinctii / Awards
     Departamente
     Cercetare
     Parteneri
     Alumni
     Sustenabilitate
     Oferta educationala
     Studenti
     Admitere
     Examen finalizare studii
     International
     Alegeri academice


Lăcrămioara Radomir, Raluca Ciornea, Huiwen Wang, Yide Liu, Christian M. Ringle & Marko Sarstedt (Editors), State of the Art in Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM), Springer, 2023
vezi si alte aparitii editoriale

Facebook LinkedIn Twitter
Contact
Str. Teodor Mihali, Nr. 58-60 400591,
Cluj Napoca, Romania
Tel: +40 264-41.86.55
Fax: +40 264-41.25.70

   
Universitatea Babes-Bolyai | Noutati UBB
FSEGA Online | FSEGA SIS | FSEGA Alumni | Sustenabilitate
Executive Education
Contact | Harta Site | Viziteaza FSEGA
  CV   printeaza CV      Blackboard 
Conf.univ.dr. Ioana Nicoleta ABRUDAN
Strada Teodor Mihali, Nr. 58-60
Campus FSEGA
400591, Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 418 652/3/4/5
Fax: +40 264 412 570
Int: 5887
Birou: 125
E-mail: ioana.abrudan
Site: https://econ.ubbcluj.ro/cv.php?id=126

Activitate profesionala Activitate didactica Activitate de cercetare
Data nasterii: 12-12-1979
Nationalitate: ROMÂNĂ
Experienta Profesionala: Februarie 2017 - Prezent

Conferențiar universitar dr. la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj Napoca
Activităţi:
Titular de curs la disciplinele: Economia comerțului, Marketing în comerț, Politici și strategii în comerțul intern, Marketingul serviciilor Marketingul evenimentelor.

Susţinerea seminariilor la disciplinele: Politici de marketing, EEconomia comerțului, Marketing în comerț, Politici și strategii în comerțul intern, Marketingul serviciilor Marketingul evenimentelor.

Apr 2013- Ianuarie 2017

Lector universitar dr. la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj Napoca
Activităţi:
Titular de curs la disciplina Economia comerțului, Marketing în comerț, Marketingul evenimentelor
Susţinerea seminariilor la disciplinele: Bazele marketingului, Politici de marketing, Economia comerţului, Marketingul serviciilor, Marketing în comerț, Marketingul evenimentelor


Oct 2007 - Mar 2013

Asistent universitar la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj Napoca
Activităţi: Susţinerea seminariilor la disciplinele: Bazele marketingului, Politici de Marketing, Economia comerţului, Marketingul serviciilor

Feb 2005 - sept 2007

Preparator universitar la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj Napoca
Activităţi: Susţinerea seminariilor la disciplinele: Bazele marketingului, Marketing strategic, Economia comertului, Marketingul serviciilor, Cercetari de marketing

Septembrie 2003- februarie 2005

Agent turism la agenţia Wens Tour, Cluj Napoca.
Sarcini: redactarea de facturi, contracte, situaţii, rapoarte de activitate, elaborarea ofertelor turistice, studierea tendinţelor pieţei turistice, contactarea potenţialilor parteneri, �ncheierea de contracte, oferirea de consultanţă clienţilor, organizarea de �ntruniri, mese festive, conferinţe, cocktail-uri, etc.

Articole publicate:
Ioana Abrudan Considerations on the Customer Relationship Management Strategy, în volumul conferinţei internaţionale "Competitiveness and European Integration", Faculty of Economics and Business Administration, Babeş - Bolyai University, Cluj Napoca, Romania, Oct 2007

Ioana Abrudan Customer Loyalty Programs in Accommodation Establishments, în volumul conferinţei internaţionale "Competitiveness and European Integration", Faculty of Economics and Business Administration, Babeş - Bolyai University, Cluj Napoca, Romania, Oct 2007

Vorzsak Almos, Ciprian-Marcel Pop (coordonatori), Nicoleta Racolţa Paina, Cosmin Voicu Nistor, Alexandru Chiş, Alexandru Nedelea, Smaranda Cosma, Mihai Băcilă, Raluca Comiati, Radu Cocean, Ovidiu Moisescu, Juhasz Monika Anetta, Ioana Abrudan, Cristian Dabija, Radu Ilieş, Marius Bene, Marketingul serviciilor � Ramuri şi domenii prestatoare, editura Alma Mater Cluj-Napoca 2006, Capitolul Marketing hotelier

Dumitru Matiş, Ioana Abrudan şi Monica-Anetta Juhasz, Romanian Companies Social Responsibility, în volumul conferinţei internaţionale "Strategic Leadership in the context of globalization and regionalization", Faculty of Economics and Business Administration, Babeş - Bolyai University, Cluj Napoca, Romania, June 2006

Ioana Abrudan, Monika Anetta Juhasz; Aspects of Organizational Culture in the Romanian Commercial Companies; Conferinţa Internaţională "The 2006 International Conference on Commerce" , Secţiunea Commerce and Competitiveness: Globalization, Competitiveness, Regional and National Analyses; 2006; Bucureşti

Ioana Abrudan; "Aspects of the distribution channels organization in the Romanian Hotel Industry; Volumul Conferinţei Internaţionale "The Impact of European Integration on the National Economy" Secţiunea Marketing; 2005; Cluj Napoca


Educatie Formare: Nov 2009 - Feb 2010

Internship la SC TradeLab SRL Milano, Italia

2009 - 2012
Doctorandă la Universitatea Babeş - Bolyai Cluj Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, specializarea: Marketing

2007- 2009
Doctorandă la Universitatea de Vest Timişoara, Domeniul Marketing, Facultatea de Ştiinţe Economice

2003 - 2004
Masterat "Strategii si Politici de Management si Marketing în Unităţile Economice" UBB, Cluj-Napoca, Facultatea de Ştiinţe Economice.
Lucrare de disertaţie cu tema: "Managementul calităţii totale".


2002
Universitatea CARLO-CATTANEO, Castellanza, Italia- bursieră Erasmus- Socrates

1998 - 2002
Universitatea BABES-BOLYAI Cluj-Napoca, Fac. de Ştiinţe Economice, Secţia Turism - Servicii. Media generala a anilor de studiu - 9,54.
Licenţiată feb 2003- lucrare de diplomă cu tema "Politica de distribuţie în industria hotelieră"

Oct 2000-Iun 2001 Şcoala de limbi străine BRITANIA, Cluj-Napoca


Oct 1999-Iun 2000 Scoala de limbi straine ACCESS, Cluj-Napoca

Limba materna: Română
Limbi Straine: Engleza ( certificate Cambridge si Toefl)
Italiana (certificat de competenta lingvistica eliberat de Centrul �Lingua� Cluj Napoca)
Permis Conducere: cat. B
Informatii suplimentare: Octombrie 2007

Participare la conferinţa "Competitiveness and European Integration", Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeş - Bolyai, Cluj Napoca, România

Septembrie 2007

Participare la Conferinţa Română de Marketing, Iaşi, România
Februarie 2007

Participare la workshop-ul organizat în colaborare cu firma de consultanţă Dextera -Grecia, Cluj Napoca

Decembrie 2006
Participare la Conferinţa internaţională "Instrumente Structurale în România", organizată de Ministerul Finanţelor, Bucureşti, 11-12 decembrie 2006

Iunie 2006
Participare la conferinţa "Strategic Leadership in the Context of Globalization and Regionalization", Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeş - Bolyai, Cluj Napoca, Romania, Iunie 2006
Martie 2006 Participare la Conferinţa Internaţională "The 2006 International Conference on Commerce", Facultatea de Comeţ, Academia de Studii Economice Bucureşti, 27-29 martie 2006

Octombrie 2005 Participare la conferinţa "The impact of European Integration on the National Economy", Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeş - Bolyai, Cluj Napoca, România

Mar 2004

Team-building organizat de firma de consultanţă în domeniul resurselor umane Commodo

Mar-Apr 2002

Workshop-uri organizate de Univ. Carlo Cattaneo şi sponsorizate de Uniunea Europeană: Comunicare Interculturală (lb. Engl), Negociere Internaţionala (lb. Engl), Redactarea documentelor pentru afaceri internaţionale (lb. Engl), Management general (lb. Ital)

Iun-Nov 2002

Stagiu de practică la Hotelul Harrington, Washington, DC, USA în cadrul departamentelor de recepţie si rezervări, finalizat cu redactarea unei lucrări cu tema "Distribuţia în industria hotelieră"


Mai 2001

Cercetare în domeniul comportamentului consumatorului în ceea ce priveşte atitudinea consumatorilor din Cluj-Napoca faţă de principalele mărci de bauturi racoritoare dietetice.

Apr-Mai 2001

Stagiu de practica în cadrul departamentului de marketing de la Napomar S.A.Cluj-Napoca în scopul analizării strategiei de marketing a firmei.

Mar 2001 Workshop-uri organizate de AIESEC Cluj-Napoca: Managementul timpului,
Negociere, Comunicare, Lucru în echipa, Proactivitate, Asumarea responsabilităţii, vânzări, Planificarea carierei, etc

un-Sept 2000

Stagiu de practica în cadrul departamentului de contabilitate al Bilardi Trade SRL Baia-Mare.

Nov 1998-Prez

Traduceri de cărţi şi articole în scopuri ştiinţifice



Ultima actualizare: 2023-10-05  


       Copyright © 18-04-2024 FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal FSEGA. Protectia datelor cu caracter personal UBB.
       Web Developer  Dr. Daniel Mican   Graphic Design  Mihai-Vlad Guta